Chcą stawiać krzyże – ja krzyże im połamię
A potem w potylicę ostatni sakrament
Wielbią kalać drewno zbijając zeń dwie deski
Dla mnie zgniły trup jest symbolem klęski
Chcą ogniem i żelazem krzewić te imiona
Jedynego Boga zaklętego w trzech osobach
Przez Święte Gaje wiedzie droga chrystusowa druga golgota- krzyżem stanie się topola
Chcą budować więc przedtem wszytek niszczą
Miłość do bliźniego spajając hipokryzją
Marne to spoiwo do wznoszenia świątyń gniewu
Z kamieni rzuconych przez ludzi bez grzechu
Chcą wykrwawiać lasy, dławić w rękawicy
Żelaznej jak dziewica, podania i mity
Zastąpić je własnymi, a radość zwątpieniem
To ludzkie są diabły, to ludzkie są cienie!
Niosą nam ogień
Niosą nam stal
Niesie nam nienawiść
W owczej skórze Bóg
Niosą nam grzech
Niosą nam kłamstwa
U lasu stoją granic
I kopią nam grób
Z diabłem na plecach nie cofną się przed gajem
I jego bogami, tylko kamień na kamień
Sypią ołtarze nienawiści niespełnionej
Jak miłość do Boga w cierniowej koronie
Z diabłem na plecach nie cofną się przed wodą
Splamią ją chorobą i zatrują źródła
Przyszłość paskudna kuta młotem na czarownice
Burzy się las gdy dąb służy za stryczek
Z diabłem na plecach, trzaskiem padających drzew
Obalić chcą wiarę a przelaną za nią krew
Obmyć jak w Jordanie z przewin grzeszne ciało
Jednak najpierw wydobyć ją muszą stalą
Z diabłem na plecach i krzyżem na piersi
Z bogiem na ziemi a już wniebowzięci
Przybyli by zabrać nas wszystkich, tam w bogi
To ludzkie są diabły, to diabła proroki!
Przynieśli nam gwoździe
Przynieśli nam sznury
Przyniósł nam śmierć
W podarku Owczy Bóg
Przynieśli nam deski
Z gajów Trzygława
I milczał Świętowit
Gdy cięli je wpół
„Oczy nasze zwrócone są ku Bogu i siedzibie mędrców izraelskich w Jerozolimie i Babilonie”
To jest najlepsze!
Kahan, to termin slowiański jeszcze po azjatycki. Od ‚ka-ha-an’ ; ‚On – życia – kałem/kregiem/losem (jak kalijugha);. Zastąpiony został turecko – mongolskim i huńską odmiana ‚kagan’ lub ‚kagar’. Stąd nasz ‚kahanek/kaganek (lampa oliwna) czy kaganek (miejsce jasne przy domu) czy kaganiec (obroża na pysk).
Hasaria/Khazaria, to termin od Arjów kaukaskich o jakich zupełnie nie wspomina artykuł, skądinąd świetny. Gdy na Kaukazie była ich jedna z kolib. Tak wielka kultura, mowa, nie pozostały bez echa. Oznaczał zapewne ‚ka-ha-as-ari’ ; ‚aria – wysoko – żyjących – kraj/kało’.
Artykuł nie wspomina również o pochodzeniu nazwy ‚Kozacy’ właśnie od ‚khasar/khasak’.
Podobnie, od Serbinów, Serbów z okolic Khazarii, pochodzi nazwa ‚hasar’ czyli ‚husarz’. Od ich długich lanc.
Zostało więc wiele po spuściźnie khazarskiej.
PolubieniePolubione przez 1 osoba
Pingback: Włodzimierz Skupień - Kalendarium Połabia i Polski (+ dyskusja) | Białczyński